Publicado por : Adycto 4 de outubro de 2007

Teño moitas e moi variadas malas costumes. Entre elas, unha das que máis chama a atención, está escoitar a Cadena dos Obispos a dirario. Son dos que pensa que hai que saber como pensa o inimigo e nada mellor para iso que escoitar a Cope a diario. Adoro levantarme con Federón despotricando e logo, a eso das 20:00 horas, escoitar o editorial que fai César Vidal na Linterna. Claro que ao principio, coma toda persoa razoable, poñíame de mal "talante" cando escoitaba a estes animais despotricar contra o goberno de xeito absurdo e desproporcionado pero, co paso do tempo, superei este rechazo inicial e agora, nas máis das veces, cando escoito a Federico non paro de rir. Digo esto porque onte a noite, cando estab a quedar dormido, escoitei na Cadena dos Obispos como despotricaban sobre un video que as Xuventudes Socialistas lanzaron para apoiar a asignatura de Educación para a Cidadanía. A verdade é que o video non ten desperdicio pero escoitar como despotricaban na Cope sobre el tampouco


4 Respostas ata o de agora.

  1. Anónimo dí:

    vais iluminaos estes sociatas....en vez de ponderar as súas virtudes ridiculizan ao rival político...moi moiderno!

  2. vermella dí:

    Es digno de envexar,eu que xa me levanto cabreada si escoito a cope acabo de tolear, xa contarás que almorzas,valeriana? tila?.
    un saúdo

  3. Anónimo dí:

    laopinióncoruña.es » A Coruña / Metro
    Noticia anterior Noticia siguiente
    CULLEREDO / CAMBRE
    Un vecino acusa a tres ex ediles de una especulación urbanística

    VOTE ESTA NOTICIA

    Enviar

    Imprimir

    Aumentar el texto

    Reducir el texto
    Parcelas de la urbanización denunciada en Limiñón.
    MULTIMEDIA
    Fotos de la noticia
    Miguel Fernández Ramos denuncia a los ex concejales ante Xunta y Concello por irregularidades en una urbanización de Limiñón.
    ANA BLASCO.ABEGONDO Un vecino de Abegondo, Miguel Fernández Ramos, ha presentado dos denuncias, una ante el Ayuntamiento y la otra ante la Delegación provincial del Servicio de Urbanismo e Inspección Territorial, por una presunta infracción urbanística cometida por tres

    ex concejales de Abegondo y sus respectivas esposas.

    Miguel Fernández denuncia que en 1999 Manuel Rico Gómez -edil de Urbanismo por aquel

    entonces-, su primo Félix

    Rico Beade -ex edil de Urbanismo-, Manuel Carro Lodeiro

    -edil tránsfuga que dejó el PSOE para incorporarse a la lista popular- y sus esposas crearon una sociedad a través de la que proyectaron una urbanización en un "monte de gran importancia paisajística y forestal" en el lugar de A Fraga, en la parroquia de Limiñón. Asegura que, "con la supuesta complicidad de la Corporación local" en esa época y cuyo alcalde era el popular José Antonio Santiso Miramontes, estas personas compraron los terrenos "a precios de ganga para luego convertirlos en una urbanización de lujo". El denunciante señala que estas seis personas llegaron a "forzar a la venta" a algunos de los propietarios de los terrenos.

    Los viarios y los demás servicios de la urbanización se ejecutaron, según el denunciante,

    Miguel Fernández Barros, "a costa de los presupuestos del Concello, aún siendo esta una urbanización privada".

    La Xunta prohibió a Abegondo expedir más licencias de edificación en su término municipal a partir de 2002. Miguel Fernández Barros asegura que los denunciados se hicieron con las últimas para poder construir la urbanización de Limiñón.

    "En la actualidad siguen con la construcción de chalé sin licencia o con esta caducada", apunta. Afirma también que los proyectos -más de 40 parcelas que superan los 2.000 metros cuadrados- eran elaborados por el técnico municipal de aquella época, Antonio Carro Núñez, "pero eran firmados por otro".

    "A los que iban a preguntar al Concello para adquirir una casa los enviaban directos al estudio que tenían al lado para venderles la parcela -relata Miguel-, estaban a la caza de gente".

    El demandante solicita al Concello de Abegondo que proceda a abrir un expediente informativo y, si existe la vulneración urbanística, que ordene el restablecimiento de la legalidad. La Consellería de Política Territorial, Obras Públicas y Transportes ya se ha puesto en contacto con el Ayuntamiento de Abegondo para solicitar la información necesaria para estudiar el caso.

  4. Adycto dí:

    Querida vermella, ao principio non podí almorzar con leite porque cortábase pero, superada a fase inicial de cabreos varios (que dura 15 días) río máis do que me cabreo...

Conversando

Con tecnoloxía de Blogger.

Arquivo Xornal Aberto

Busca no Blog

- Copyright © Xornal Aberto -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -