Publicado por : Adycto
30 de agosto de 2006
O día de onte foi negro para as ‘webs’ españolas. Os usuarios españois se atoparon, durante dúas horas sen poder navegar polas páxinas “punto es” nas que intentaban entrar. O apagón, atribuído a un “fallo puntual de software”, afectou a todos os servizos de redes que intentaban traducir unha dirección do tipo www.bacana.es á que efectivamente usan as máquinas (do tipo 217.0.2.30), independentemente do lugar do planeta desde o que se intentase acceder a elas, un servicio que presta a entidade pública empresarial Red.es, dependente do Ministerio de Industria.
Pese a esta interrupción no servizo, moitos usuarios aseguraban que onte poideron navegar por algunhas páxinas do dominio “punto es”. A explicación a esto se atopa na chamada memoria caché dos servidores de nomes de dominio que utilizan algúns operadores de telecomunicacións, e que cada pocas horas garda unha copia da dirección numérica que corresponde ás páxinas máis visitadas, para remitir directamente aos usuarios ás páxinas que piden.
Dúas horas sen servicio DNS
A entidade culpa da incidencia a "un erro puntual de software nos servidores do ESNIC, ao realizar un refresco das direccións, que se fai cada 8 horas, o que provocou a caída dos servidores de nomes".
O rango dos servizos afectados polo apagón informático de onte é moi amplo, dado que o número de dominios que quedaron inaccesibles se cifra en máis de 400.000. Desde servizos de banca e brokers online ata a venta de productos a través da rede, pasando polas decenas de miles de páxinas non profesionais.
Pese a esta interrupción no servizo, moitos usuarios aseguraban que onte poideron navegar por algunhas páxinas do dominio “punto es”. A explicación a esto se atopa na chamada memoria caché dos servidores de nomes de dominio que utilizan algúns operadores de telecomunicacións, e que cada pocas horas garda unha copia da dirección numérica que corresponde ás páxinas máis visitadas, para remitir directamente aos usuarios ás páxinas que piden.
Dúas horas sen servicio DNS
A entidade culpa da incidencia a "un erro puntual de software nos servidores do ESNIC, ao realizar un refresco das direccións, que se fai cada 8 horas, o que provocou a caída dos servidores de nomes".
O rango dos servizos afectados polo apagón informático de onte é moi amplo, dado que o número de dominios que quedaron inaccesibles se cifra en máis de 400.000. Desde servizos de banca e brokers online ata a venta de productos a través da rede, pasando polas decenas de miles de páxinas non profesionais.
Publicar un comentario