Publicado por : Adycto 9 de setembro de 2010

Chove en Compostela dende hai un par de días. Puxen calcetíns despois de moitas semáns sin eles. Arrancou a liga de fútbol. Cada día que pasa hai mais coches na cidade. Os nenos comezan a abandoar as prazas que levaban semáns ocupando. A xente fai colas nos ximnasios. As teles non paran de anunciar coleccionables. Santiago se enche de novo de rapaces e rapazas que veñen a facer exames ou a tratar de atopar un piso de oferta a última hora. Non é que non me guste o verán....e que estou enamorado do inverno en Compostela dende hai anos e cada vez está máis preto.

PD: Por certo, se non coñecedes o tema dos Enemigos (raro será) que aparece aquí debaixo escoitadeo. E se alguén e fanático dos Enemigos ou é unha destas persoas que sabe de todo que me aclare o seguinte: a letra deste tema ten que ver cun suicidio ou son eu que estou medio tolo?

Conversando

Con tecnoloxía de Blogger.

Arquivo Xornal Aberto

Busca no Blog

- Copyright © Xornal Aberto -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -