Publicado por : Adycto 26 de novembro de 2007


Como cada vez son máis os que preguntan pola miña saúde, ante a miña ausencia na blogosfera. Escribo estas breves liñas para dicir que, en contra da lenda que anda circulando por ahí, aínda estou vivo. Se sigo currando a este ritmo dentro de pouco estarei morto pero, polo de agora sigo vivo. En breve darei explicacións desta longa ausencia e do que me está a pasar pero, antes de nada, dicir que todo vai ben e que o único que acontece é que estou a chegar a casa a eso da unha da mañá e me teño que erguer a eso das sete así que, nin edición noite nin nada de nada. Creo que en breve, se cadra a partires deste mércores poderi voltar a escribir con asiduidade.

Conversando

Con tecnoloxía de Blogger.

Arquivo Xornal Aberto

Busca no Blog

- Copyright © Xornal Aberto -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -