Publicado por : Adycto 13 de xuño de 2007


Estes días, con tanto reportaxe e documental da transición, acordeime das cousas que me molaba facer de cativo. Unha das que máis era gastar a "paga" que me daban os meus pais xogando nos recreativos e, concretamente, no Pac Man. Dando unha volta por intenet descubrin como facer para engadir, ao sidebar de Xornal Aberto, o xogo do Pac Man para que todos podades xogar con el mentres visitades o blog. Nada máis, que o disfrutedes.

4 Respostas ata o de agora.

  1. Anónimo dí:

    está de puta madre...la de tiempo que hacía que no jugaba al comecocos!

  2. Elianinha dí:

    umm, moito me gustaba, graciñas por traer eses vellos recordos. Tamén o podes poñer na páxina persoalizada de google.

  3. Anónimo dí:

    ahrg, que vicio! xa me vas facer perder media hora, mínimo

  4. Adycto dí:

    alédome de que os guste....eu estou xa viciadísimo!

Conversando

Con tecnoloxía de Blogger.

Arquivo Xornal Aberto

Busca no Blog

- Copyright © Xornal Aberto -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -