Publicado por : Adycto 28 de outubro de 2010

Hoxe non vou falar das cousas que están a pasar no mundo senón de cousas moito máis pequenas. Levo case que dúas semáns preparando a mudanza que esta fin de semán vou por fin a perpetrar. Que se mete esto nunha bolsa, que aquelo outro en caixas, que desmonta este moble, que empaqueta todo ben,...A verdade é que xa vexo as cousas en caixas. Estou no sofá tirado, miro ao meu redor e todo o cuantifico en caixas. Vou pola rúa e pasa o mesmo...Debe ser o síndrome das mudanzas pero e que agora mesmo estou a escribir esto e, ao tempo, a calcular en cantas caixas entraría todo o que teño ao redor. Era só iso. Nada de comentar sobre a morte de Kischner, nin sobre o estreo de Hispania en Antena 3 e a lenda de Viriato (lider dos lusitanos), nin sobre as opinión de Rajoy sobre o estado das autonomías, nin sobre Botín, nin sobre nada diso. Bueno, pensandoo ben teño que confensar que cando entereime da morte do Dioni (perdón, de Kischner) o primeiro que pensei era que era un home bastante alto e que seguro que non me entraría en tres caixas nin que o troceara....E que xa estamos chegando ao día de Todos os Mortos e, entre iso e a mudanza, póñome morboso....

4 Respostas ata o de agora.

  1. emigrante dí:

    Aquí el óbito del Dioni tampoco fue muy comentado. Se habla más de quién será el próximo ladrón (perdón, presidente) del país.
    Me gustaría que tu mudanza fuera para un apartamento cerca del mio, pero me parece que eso no va a suceder.
    Por cierto, ¿por qué y para dónde te mudas?

    Abzs.

  2. Adycto dí:

    Marcho porque o meu piso é motivo de desputa na herencia da miña ex-caseira....marcho para a rúa coimbra (ao carón da Estila) e espérame unha fin de semán de carallo....

    Por certo, daría o que fose para que o meu piso estivese ao carón do teu...aquí, aló ou onde fose (a cidade daríame o mesmo). Te echo de menos meu!!

  3. emigrante dí:

    Pues vaya mierda. Yo desde que llegué me he mudado unas 7 veces. Es algo que aquí es se da mucho, la movilidad habitacional. Lo normal es que se cambien de piso cada año. En cambio los españoles casi no se mueven.
    Yo también tengo una morriña de todos vosotros de la polla.

    a lot of kisses

  4. Tom Pullings dí:

    Vaya panda de gayers que estades feitos... emigrante, co teu tamaño as mudanzas caben nunha maleta... ademáis seguro que por alá non tendes tantas caixas con roupa de inverno... os bañadores e os tangas non ocupan demasiado.

    Fun testigo privilexiado da entidade da mudanza de adycto. E foi bastante, a verdade. Vivan as pantallas planas!! morra Diógenes!!!

    Para non desentonar co tono almibarado que vos traedes, eu tamén te boto de menos. Non será polo que escribes, pero eso xa o sabiamos cando te perdemos por eses mundos. Espero que no nadal que está aí ó lado poidamos vernos. Farás unha visita ao apóstolo, non?

    P.D. E FALA GALEGO, CARALLO!!!

Conversando

Con tecnoloxía de Blogger.

Arquivo Xornal Aberto

Busca no Blog

- Copyright © Xornal Aberto -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -