Publicado por : Adycto
6 de outubro de 2009
Unha das cousas que sempre admirei disto de internet é a capacidade de que as cousas se movan á velocidade da luz. Hai anos, cando pasaba algo no panorama nacional ou internacional, ao pouco saían os chistes de sempre (pensados para facer dano) que rapidamente se propagaban entre todo o mundo. Quen non se lembra do chiste sobre Miguel Ángel Blanco e os etarras polo monte; os chistes macabros sobre Antonio Anglés (o escondite anglés) ou moitos e moitos outros. Co de internet este fenómeno multiplicou por un millón a súa velocidade e agora, cando acontece algo, ao pouco xa temos en internet a alguén co chiste de marras ou coa broma de toda a vida. Outra moda desto de internet é a de mandar correos electrónicos co chiste de marras e así foi como me chegou a min a foto que ilustra este post. Seguro que trae cola e abre debates....
Con ningún chiste sobre la OLIMPIADA me río, más bien lloro por Rio.
jejejejeje
Esto va a ser una "rouballada" del quince. Los políticos brasileños se harán más ricos y los que pagan impuestos lo harán por tres.
Si en España la gente se asusta por "tonterías" de corruptelas aquí lo ven normal.
Ministros con castillos, funcionarios públicos trabajando en las islas privadas de los senadores, cuota de hasta qué grado de parentesco se contratan familiares en los gabinetes, alcaldes presentándose a oposiciones convocadas por ellos mismos, etc...
En una palabra, impunidad. Todo eso es normal en Brasil.
Rio no está preparada para unos Juegos, ni lo estará. Lo que harán será llenar de tanques la ciudad para que no bajen los marginales de los morros y punto. Realmente es una ciudad bastante insegura y peligrosa.
Lo bueno de todo esto es que no se la dieron a Madrid. Así, en teoría, destinarán recursos a lo que realmente importa, la crisis.
Para mí hacer accesos a Madrid, plantar estadios y esas cosas no es lo primordial con un 20% de paro.
Kisses
Que grande ter unha versión da situación de Río real por alguén que fala de primeira man....I la Isa en Italia (escríbele un mail)